onsdag 19 november 2008

Hattmodellen från Västerbotten poserar med hattar

Carro är över på middag, vi tar givetvis tillfället i akt att låta henne posera i de hattar som Anneli inte får på sig. Så nu får ni se den nya svarta i användning och mumsmumshatten med sin nya dekoration. Jag gillar Carros "Du kan inte mena allvar"-blick på första bilden och hennes fnissande på övriga bilder. Mumsmumshatten blandar på ett konstigt sätt tjusig östermalmsdam med Snusmumriken, det är det få hattar som klarar, jag är mycket nöjd över det.


5 kommentarer:

Deliana sa...

Mycket tjusigt! Carro borde nästan jobba som hattmodell, hon klär ju i varenda hatt hon får på sig! Den svarta va extra tjusig får jag väl säga, dekorationen hade varit skoj att se en bättre bild på. :)

fröken lila sa...

de är verkligen mycket fina, hattarna!

Anonym sa...

Mer bilder på den svarta! <3

Kristoffer Lindh sa...

Deliana: Jag ska försöka få till några fler vettiga bilder på den svarta hatten. Jag är väldigt nöjd med den.

Fröken Lila: Tackar så mycket

Emma: Jag tog fler bilder, men de blev lite suddiga...

Jules sa...

Hon klär i hatt :)