onsdag 6 maj 2009

Stulet från Bondhustrun

Hur många gånger har du varit kär?
Det har jag inte riktigt koll på, ett antal gånger.
Favoritgodis:
Chokladtryffel.
Coolaste stad du har besökt:
Lusaka, huvudstaden i Zambia. Den är riktigt cool.
Action eller Skräck?
Bra skräck, gärna asiatisk. Men egentligen tycker jag att skräckfilmer är för otäcka.
Vill bli när du var liten:
Arkeolog, vilket jag senare pluggade.
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet?
Jag var väldigt känslig och andaktsfull. På högstadiet var jag övertygad kommunist.
Vad är du beroende av?
Socker, brädspel, hattar och tanten.
Dagens roligaste händelse:
Jag ska snart åka till landet för att odla, det känns skitkul
Dagens tråkigaste händelse:
Att jag var tvungen att gå upp innan jag kände mig helt utvilad.
Dagens humör:
Riktigt pepp.
Vilka tv-program följer du?
Mitt i naturen, Kobra och Trädgårdsfredag
Vad gillar du mest med dig själv?
Att jag är väldigt kreativ och att jag ställer upp när det gäller.
Vad gillar du minst?
Att jag har dålig själdisciplin och att jag kan vara så disträ.
Vad är det roligaste du vet?
Det varierar. Hattmakeri och speldesign just nu.
Har du något motto?
Jag vet inte, klart jag måste ha något... Vad sägs om "Gå på vattnet då, mesdjävel" som stod klottrat i en viadukt där jag bodde som barn.
Något vi inte vet om dig?
Visste ni om att jag har hittat tidigare oupptäckta hällristningar?
Vad ångrar du?
Ingenting egentligen
Vad önskar du?
Att jag inte samlar på mig allt för mycket restuppgifter i skolan på grund av slarv.
Vad klarar du inte dig utan?
Jag klarar mig nog alltid. Men jag kan lätt få panik när batterierna tar slut på min ipod.
Vad gör du helst en vardag?
Har prakik, kommer hem och lagar något ganska ambitiöst och ser på någon naturdokumentär.
Vad gör du helst en lördagskväll?
Jag känner mig ganska open minded. Men jag spelar gärna spel eller går på bio. Känner viss pepp på ostfest.
Drömjobb?
Rektor för en riktigt bra skola

Inga kommentarer: