onsdag 31 oktober 2007

Haga i höstskrud

Vi kädde upp oss för att möta hösten i haga.







Naturen påminner mig som vanligt om att när det kommer till stil, så ligger jag i lä. Naturen är och förblir min största stilikon.



Det gäller att hålla händerna så där gubbigt på ryggen när man går, man måste bära upp sin stil.



För dagen har jag klätt mig i löskragsskjorta med rundad krage. Plastrongen är jag väldigt nöjd med, det är väldigt svårt att få tag på snygga plastronger nu för tiden. Västen hittade jag på myrorna för länge sedan, är egentlgen en del i en tredelad kostym. Fickuret är faktiskt från Clas Olsson, det är inget särskilt med det, men ett riktigt tjusigt fickur kostar skjortan.



Alla klär i höstlöv. Det är skönt med en rock man kan vika upp slagen på, plösligt känner man sig mycket redigare.

Inga kommentarer: