onsdag 24 september 2008

På medis

I går när jag varit förbi Annelis jobb för att lämna hennes busskort som jag råkat få med mig på morgonen gick jag till Medborgarplatsen för att handla. Och när jag kom ut därifrån så såg jag plötsligt Maria, ni vet hon som skriver Your other left. Hon kände igen mig också så vi snackade ett tag. Det är verkligen surrealistiskt att träffa människor man träffat på nätet i person. Man får ju på något sätt för sig att de inte riktigt finns på riktigt. Maria finns i alla fall på riktigt och hon var en riktigt trevlig människa på riktigt också. Jag tänkte inte på att ta någon bild, men det gjorde hon. Gå in på hennes blogg och se hur det blir när man har två mustiga stilbloggare på samma bild.

Förresten så åker jag bort på långweekend i dag. Jag ska på Höjdpunkt, ett konvent för friformsrollspel och levande rollspel där jag bland annat ska hålla en workshop i kreativitet. Så, ha en trevlig helg på er

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Då säger vi måndag den 6 okt klockan 14.00. Bestäm ni var vi ska träffas. Typ en uppgång vid en tunnelbana, för jag hittar ännu inte så bra! =) Låter det bra?
Kan du inte maila ditt nummer så har jag det om det skulle vara något.
Och du ska aldrig be om ursäkt för att du dubbelpostar, jag blir ju bara lycklig.
Supande är indeed ett satans otyg!
Jag är så trött på att behöva förklara mig, försvara mig och alltid vara så jävla stark och självsäker. Ibland vill jag bara bli lämnad ifred. Förstår du vad jag menar?

Tack för en mycket fin och klok kommentar!

Kram på dig

Anonym sa...

Du skriver för lite om negrar och ders rättigheter. Tycker du inte om niggers?

Anonym sa...

Hahahaha!
Rickard du är ett geni.

Anonym sa...

Sv: Åh ja jag älskar pyssel i alla former! =)

Kram på dig