tisdag 30 december 2008

Nyår


I dag ska vi åka till landstället för att fira jul med min familj och Carro. Det känns underbart. Jag har aldrig gillat blöta nyårspartyn men har hellre gått på dem än stannat ensam hemma. Men det är så här jag vill ha ett nyårsfirande, mysigt och lugnt och nära naturen.

Jag har fortfarande inte riktigt rest mig ur julkoman, men snart har jag inget annat val än att göra det, för nu har jag mycket att göra i skolan innan nästa kurs börjar. Vi har i alla fall börjat knåpa på en sammanfattning av musikåret 2008 och när jag kommer hem från landet ska jag försöka summera hur jag själv upplevde det gångna året.

Så snart blir det nya friska tag, nästa gång jag skriver är det ett nytt år fullt med nya utmaningar. Men först vill jag önska er ett GOTT NYTT ÅR!

5 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Ett minst lika GOTT NYTT ÅR önskar jag dig och Tanten!

Anonym sa...

Hej, jag vill berömma farbrorns fina stil och lite försynt undra var han har införskaffat den fina grå "öronlappsmössan/kepsen" som finns på bild i tantens blogg?

/Anna K

Kristoffer Lindh sa...

Knit-Marie: Tack så mycket!

Anonym: Tack för komplimangen. Kepsen är inköpt på Hattbaren på Götgatan i Stockholm och är av märket Wigéns, ett väldigt bra kepsmärke.

Jules sa...

Kikar in och önskar Er detsamma :)
Jag förstår dig precis. Stora nyårsfester är överskattade. Vi smiter iväg på romantisk weekend i Sundsvall *ler*
Ha det fint!

Anonym sa...

massor av genuina önskningar om ett gott nytt år till dig.