lördag 10 januari 2009

Stulen lista från tanten

DAGENS VILL HA: Mat! Jag har inte ätit på jättelänge, men jag tror att jag snart blir tillfredsställd, det luktar underbart från köket.

DAGENS KLÄDSEL: Yllebyxor och underskjorta

DAGENS SMINK: Nepp

DAGENS FRISYR: Knävelborrar och välkammat hår

DAGENS HÄNDELSE: Spelade 18EU och kom tvåa av fem spelare.

DAGENS LÅT: "The gymnast, high above the ground" med Decemberists

DAGENS PLANER: Titta på "På spåret".

DAGENS SAKNAD: Pengar.

DAGENS DUMMASTE: Att jag bjöd 140 för det Holländska småbolaget vilket öppnade upp fö Ludwig att få två bolag jättebilligt.

DAGENS SJUKA: Lite småseg efter gårdagens klassfest

DAGENS DROG: Bulle. Jag kan inte hålla mig när jag blir bjuden.

DAGENS KRAM: Anneli innan jag gick hemifrån

DAGENS PUSS: Vi pussades också
DAGENS KÖP: Sex klementiner

DAGENS GODIS: Bulle

DAGENS HUMÖR: Peppad och tävlingsinriktad

DAGENS ORD: Aktievärde

Inga kommentarer: