söndag 15 mars 2009

Gårdagens outfit

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tjipp!
Ibland gör även jag avtryck å internet.
Gillar din blogg.

strigel.bilddagboken.se

fröken lila sa...

stilig stilig!

Kristoffer Lindh sa...

Strigel: Det ar inte dåligt med löskragar. Skulle gärna ha en löskragsask själv.

Fröken Lila: Tackar och bockar.

Knit-Marie sa...

Najs!

Anonym sa...

stiligt så det förslår!

Anonym sa...

Varför knäpper du understa knappen egentligen? Det om något ser ju clownigt ut.

Kristoffer Lindh sa...

Du blandar inte ihop kavaj och väst nu? Jag har inte hört talas om att man skulle lämna understa västknappen oknäppt, det skulle ju se slarvigt och fult ut tycker jag.

Sen är många av mina kläder av viktoriansk modell och modet att inte knäppa nedersta knappen startade under den Edwardianska tiden.

Sen tycker jag egentligen att det ser bättre ut om man knäpper alla knappar. Det där med att ha den understa oknäppt är ett uttryck för stroppighet snarare än smak.

Anonym sa...

åh Kristoffer, helt utan ironi blir jag lite varm när du ger svar på tal.