måndag 2 mars 2009

Hemma igen

Jag är hemma igen efter helgens konvent. Det har varit spännande och givande, men efter några nätter på hårda golv och lite sömn är jag ganska mör. Jag är väldigt nöjd med vårat lajv, även om det blev en anings kaotiskt. Övriga helgen gjorde jag bland annat statusövningar, spelade friformsrollspel, diskuterade jämställdhet på lajv och höll i spontana kreativa workshops. I morgon ska jag till hatteljén. Jag är laddad.

Emma har förresten några bilder på sin blogg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nyttigt att vara utomhus och röra mycket på sig. Det fyller kroppen med viktiga vitaminer och mineraler. Det är viktigt med morotsjos. Ett äpple om dagen stärker moralen. Ja!

Deliana sa...

Jag hade ingen intention att åka på Prolog, men såhär i efterhand är jag lite avundsjuk på alla som var där ändå. jag har sett bilder och det verkar som att ni hade en hemskt trevlig och produktiv helg. :)